Pagina's

zaterdag 12 april 2014

Uitslag PIN & WIN spring

Bedankt voor het meedoen allemaal!!
Heel leuk om van ieder zijn eigen favoriete Miss Honeybird producten te zien.



De winnaar is geworden: Inger Temming.
En de 2 troostprijzen gaan naar Tante Tee en Miriam Catshoek-Nooij.
Gefeliciteerd! Heel graag ontvang ik van jullie het adres waar de prijs naartoe kan.

Verder als troost voor iedereen dit weekend (12 en 13 april 2014) 15% korting*
op alles met de CouponCode PINWIN. 

* de korting gaat in bij een besteding vanaf €15.00 en wordt verrekend op de betaalpagina van Etsy zodra je daar ook de code invult. 

Shop nu met 15% korting >>>

Fijn weekend!
Simone

3 opmerkingen:

  1. Lieve Simone, wat vreselijk leuk dat ik een ( vast hele leuke..) troostprijs heb gewonnen in jouw Pin Win Spring actie ! Ben heel benieuwd...maar al jouw spulletjes zijn fijn dus !
    Super bedankt vast, Lfs X Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loop een beetje achter met bloglovin, maar zie ineens mijn naam hier staan! Geweldig! Ik ga je mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames!
    Nog een Give Away op mijn blog.
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen